CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

Oh Tidak -.-

Saya sedih :')


Sebenarnya , saya malas nak pilih antara KAWAN BAIK dengan SISTER saya sendiri -.-' Korang nak gaduh bagai , ingat aku boleh ? Yeah sure korang boleh nampak aku diam , senyum dan ketawa . That's on the outside of me . Inside cemana pula ? Hahhhhh , teramat sedih sebenarnya :'O saya jadi buntu dan mati akal . GOSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ! Ya Allah kenapa banyak sangat masalah kau berikan kepadaku ? Adakah aku cukup kuat untuk menghadapi semua dugaanmu ? :') Maybe HE knows me more . Oh yes . He knows me . Thank GOD . HIHI . Okay about this two peeps . Aku nak bagitau korang sikit eh . Dengar tauuu :D

D ,
B , Kau kenal aku sejak darjah enam . Yes you knew me . Kau kenal A macam mana kan ? perangai dia , cara percakapan dia , kemelentingan dia dan kekerasan di kepala dia tu . Okay aku mintak maaf bagi pihak dia . Kau pun sabar je lah dengan dia okay b ? Nak kata korang adik beradik ? Sikit lah aku tengok . KEMELENTINGAN dan KEKERASAN di kepala korang -.-' Sorry :/

A ,
Wehh , dah berapa lama pulak kau kenal aku kan ? dengan D kan ? Sebenarnya aku nak kau jadi matang sikit boleh ? Masalah aku , kalau aku tak ungkit , jangan pernah kau ungkit okay ? Nanti apa kata orang pulaa . Yes I love you . Aku tegur kau suruh berubah . Tapi apa hasil dia ? Kau tetap sama -.-' Kepala dengan hati macam batu . Sorry :/

Cik Sara ,
Okay minah ni pulak . Pendam je kan kau ? Hak'ah memang perangai aku macam tu . So ? Tadi dah meletuppp . Kau mampu menangis saja kan ? Nak tegur orang yang kau sayang tak dapat . Nak sangat jaga hati dorang . HISHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH --' This really sucks .

M ,
Kau dah dapat orang yang kau suka , Please layan dia elok elok . Ego awakkkkkk tu jangan nak tinggi sangat  . Tahu lah awak tu tinggi kan -.-' Kau ingat lagi kan pesan aku ? ikut boleh kan ? Thanks :)

T ,
yes perangai kau sikit macam aku . Pendam je tahu kan ? Well , tak boleh nak kata apa . Orang lahir bulan DECEMBER kan ? Hahh , Kau tau . jaga diri kau . Anything kitaorang ada dekat rumah ni hahh . Thanks kau sudi jaga A . Thanks again :')

Korang kena tau aku sayang korang :'D

Apa lagi nak post ? Hahh , tinggal sorang lagi ni , 

JEPP ,
Dah takpayah nak merajuk sangat . Awak tu dah tua . Sedar lah sikit . buruk orang pandang nanti hahh . Tak malu ? HIHI . Nak tegur biar lah berpada . Benda dah kering dah makan ubat semua tu . Beragak sikit -.-'

Bangangg semua macam  pshttttttt -.-' Tau lah aku sakit semua . Apasal nak carik gaduh dengan aku ke apa ? Nak tengok aku mati ? Walaweyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy .Okay takda mood . Kbai -.-''

Berubah demi untuk sendiri boleh ? Thanks :)

Lots of love ,
Sara Sofea ♥