CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

Mak , Sara rindu mak :'(

Assalammualaikum dan Hai ,

Tarikh 30 April adalah tarikh saya berpisah seketika dengan mak . Dia nak ke tanah suci Mekah nak buat umrah . Ye saya turut senang hati bila mendengar berita tersebut , tetapi ada juga rasa sedih , rindu , bersalah dekat mak sayaaa :'( Belum sampai KLIA saya dah rindu mak tahap gabann :'( awak boleh nampak saya senyum sinis seperti gambar di bawah sebaik saya melangkah keluar dari gate rumah saya tuu .


Dah terbukti kan ? :)

Masuk dalam kereta cepat . Okay dah . Dalam hati saya pula berkata begini ' mak , sara sayang mak . Balik cepat tau ? ' dengan laungan azan daripada En. Jeff dan doa , kami pergi hantar mak ke KLIA . Oh yess , opah dari IPOH dan nenek saya dari SABAH datang maiiii :) memang lah meriah . Dorang tidur sini pulak tu . Memang saya kena tidur di sofa lahh . But i don't care :) as long as my mom ada . But now ? Saya rasa macam sunyi je dekat rumah ni . Takda orang suruh tidur awal , jangan online tengah malam butaa . Haihhh mak , balik lah cepat . Sara tunggu dekat KLIA bila mak sah balik tau ? Orang pertama yang peluk and cium pipi mak is ME ! Haha . Wajib saya-lah orang pertama yang mencium dan memeluk mak saya . Okay , saya dah menitik dah ni . Nak carik kain nak lap air mata nii . Kbaii . Selamat Malam untuk ibu tersayanggg <3 Take care mak . Sara sayang mak :') 

Lots of love ,
Sara Sofea ♥