CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

Friendship Is it ?

Hello :')

I'm really in a sad mood today . Well , sejak semalam lah . I have this friend , Bff . Oh yea it's a she -.-' Saya tak  berapa nak faham perasaan saya sendiri . Cemburu ? Sakit hati ? Or something else . I think it's about a guy . But that guy I have left for so long , tapi saya masih sayang dia . She knows all about me and my feelings as i told her . Tapi tak tau lah dia ambil kisah ke tidak . Okay her BF marah dia semua i understand , tapi kenapa mesti dengan that guy ? Goshh ! I'ts killing me inside out . Were ( me and her ) have been six years since we've been knowing each other . Yes pernah gaduh and tak bertegur selama empat tahun . But dah rapat balik kan ? So get the point . Sejak dia gaduh teruk dengan bf dia , dia makin rapat dengan that guy . I don't know lah nak rasa sakit hati ? ada lah sikit . Kecewa ? Pun ada . Kenapa guy yang sama yang saya pernah sayang gila gila dulu ? Kenapaaa ? :'( sebelum ni saya dengan dia macam monyet dengan pisang tahu tak ? Monyet akan carik pisang untuk dimakan . Satisfied lah kan ? Macam gambar kita ni :')


Okay senyum seketika :')

I don't know what to say anymore , Just ada pesanan untuk kau sayang ( her )

Dear ,

Kau tahu perasaan aku dekat dia cemana lagi kan ? okay itu aku tak heran sangat . Tapi nak kena rahsia dengan aku ? Goshh . Only gods know how i felt that day . It hurts so much :'( Kau taknak cerita apa apa dekat aku lagi dah , okay fine by me . But kalau boleh , dengan benda yang terlibat dalam hidup aku , As in PERNAH ADA DALAM HIDUP AKU . Aku harap kau bagitahu lah eh ? Takda lah aku nak sakit hati ke apa tengok korang :') Oh yes rasanya kau pun perempuan jugak kan ? tahu perasaan seorang perempuan cemana kan dear ? Please , lepas ni aku cuba tak nak tengok korang date ke jumpa ke or dengan orang cakap korang jumpa or whatever . Please make it stop . Seriously aku tak nak dengarrr ! My heart hurts like hell :'( kau cakap kau sayang aku , tapi macam ni kau buat untuk bestie kau ? Waaaa , hebat sangat . Aku berterima kasih dekat kau :') Thanks again . Take care . Know that i 've always loved you dear . I'll be by your side no matter what . Aku akan cuba lupakan apa yang korang buat , Aku akan cuba tawar hati balik dekat dia okay ? After i'm back , you can take him away from me . Sebenarnya , kau dah buat diri kau sendiri kantoi dengan aku . Thanks b . 

Lots of love ,
Sara Sofea ♥