CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

Buah hati


Makcik ni nama dia Siti Dzahra Nabila . pernah gaduh and tak kawan for a few years . tapi sekarang dah baik macam dulu . haha , tadi ajak dia lepak kl tapi tak jadi pasal ayah macam india . then amek gaji dekat hotel . ingat nak shop after that , tapi ape kan dayaaa -,- esok jelah dengan mak :) okay , start pagi tadi . bangun , cuci mata , mandi bla bla bla . then siap nak amek result . segan plus takut plus teruja plus terasa tak nak amek result pun ada . but mana bolehhh . haha ;D text afiq cakap dekat mana semua . then bagitau dia ape perasaan saya pasal result -,- pukul 9 30 lebih , mak suruh mandi tapi saya still baring dekat katil dibalut dengan selimut saya . haha , ngntk gila lahh . pukul 10 keluar rumah , terjumpa dengan amir and sister dia . tanya nak tumpang skaki tak . dorang cakap okay .then parents tunggu dekat depan tuu . then pergi tasik permaisuri amek dilaa , busukk lah dia . baru abes training . haha :D naseb bawak baju spare . after that pergi lah sekolah . grrrrrrrrr , gila takut . call qeyla , dia tak gerak lagi . takpa lah . amek dulu , but kene bayar RM 70 pasal buku teks kena rampas , baru boleh amek result . waaaa . mintak mak lah pasal duit takda . haha , jumpa cikgu Raff , salam then potong line pasal nak tau sangat result saya . haha , jahat kan sayaa ? :) sign kertas . terus tengok result tanpa baca bismillah -,- waaaa , bapak teruk . orang cakap ' okay lah tu . takda yang fail ' haha , korang cakap boleh lahh . saya yang merasa . text afiq , tanya dapat brapa . CONGRATS dapat 8 a :') jeles saya tahu tak ? =,= after thattt , balik lah . duduk dalam kreta macam tak ada apa tau tak ? parents of course bising . then dengar lah . then text afiq , terus takda mood , maaf yah sayang :) result macam tuttttt . haha , hantar mak pergi office , then pergi one utama makan ice cream lepak dekat mcd . takda apa nak buat . boring gilaa -,- ayah on lappy dia . saya sebok nak pakai wc . haha , apa lagi snapp :) macam macam lah . around 1 gerak dari sana . heading home lah . then mandi balik pasal rambut kena ice cream chocolate tadi . haha . then pukul tiga gerak rumah Dzahra , lepak sana tunggu dia siap and tunggu ayah . 3 30 kot , dah turun bawah . Dzahra cakap byebye dekat Aiman . okay sikit jeles pasal dia ada bf -,- aku bilaaaaaaaaaa lagi kan ? haha . then ayah boleh pulak sesat sesat jalann -,- memang tak lah . naseb saya ni penyabar ;D sampai dekat pwtc . gerak dekat hotel amek gaji . alhamdullilah ada :] dah dapat , masuk balik kreta . then mintak lappy dia kata nak snap lagi . kelakar gila snap dengan D tuhh . comel comel pun ada . haha , then pergi amek mak pulak dekat office dia . after that , pergi makan dekat satayy kajang . sedap . sampai sana kena ngorat . perkerja cakap ' hey awakk ' . saya apa lagi . tak layan -,- makann 3 cucuk . alhamdulillah kenyang . then ' buzzed ' tervibrate phone saya . text dari D . suruh saya melantak lagi -,- tak boleh masuk dah lah awakk . tahu lah perut awak macam tong . haha =3 dia marah saya pasal tak makan banyak . same dengan ayah -,- pergi toilet dengan dia . then keluar dari toilet , tergelak-gelak . haha , ada benda lah tuu kan D ? :p then dia cakap nak balik awal . ingat nak lepak dekat bus stop . tapi dah lambat kan -,- pukul 7 . memang tak . then sampai rumah pukul 8 kot . turun bawah nak tpup . okay sudahh . text afiq , dia macam nak tak nak layan . marah i yah ? maaf lah :/ macam mana yah nak pujuk you afiq ? ajar lahh :p gila gedik saya nih . haha . okay sampai sini saja . uhh . byebye <3


Afiq Zawani , i harap u maafkan i and ajar lah i cemana nak pujuk you yahh ? :p



xoxo sofea