CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

Baru kawan dah sayang


 * Awak cuci muka pasal tak percaya dapat kawan macam saya kan ? haha :p


Starts with a ' Hey ' then ' Amoi ' then ' Sayang ' . alah terharu sikit . thanks yah SYAUKI NIZAM pasal bagi i tersengeh macam orang gila depan lappy mak ni . haha , okay dia introduce diri dia . katanya ' i umur tua tapi nampak mudaa ' haha saya dengar , ingat 30++ . tapi baru 20 :) haha abang lah niii . cakap dengan saya , nak tukar umur dengan saya . dia nak muda . bhaha , youuu . everyone akan meningkat dewasa , but depends on their punya cara pemikiran lahh yah . he , soo . it ends up with a beautiful freaking friendship . haha , harap you tak sombong dengan i yahh ? tau lah hotstuff . haha :D okayy , dengan dia bajet macam dah kawen lah apa lah . seronok lah . tak bosan . haha :) kire dia entertainer bagi sayaa :P nak kata gaduhh , memain ja . kira saya yang buli dia tahu ? dia cakap saya perempuan pertama yang buli dia . pastu dia cakap saya dah lah kecik , buli orang je . haha . awwww terharu saya dengar ;D thanks . ehh budakk . jangan sesekali sombong dengan i tau ? buruk padah-nya . dapat sumpahan jadi ikan . nanti kene makan dengan saya . haha , alah dia makan orang . saya makan ikan lah :) okay sudahh ada kawan baru kan ? hope banyak lagi kawan macam awak nii yahh ? haha iloveyou new friend <3


Alhamdulillah , GOD send me a friend to talk with <3



xoxo sofea