CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

21 December 2010

Bangun dari tidur pukul 8.59 am . lagi satu minit nak pukul sembilannnn . haha biar lah . birthday girl kan ? bukan slalu pun kan kan :p he . okay Afiq text saya cakap ' morning :) ' pada pukul 9.50 am ( kot , alah nak pukul 10 macam tuu ) then call dia , cakap baru bangun yahh :) dia pun yee je . he , call dia time saya tengah on fb :) saya lah yang wangiee , dia tu haa .tak reti nak shower kan afiq kan ? dia orang pertama text saya tahu ? every morning , rasa dia saje nak kejutkan saya tuhh -,- then saya cakap nak kemas rumah takut ayah :] then kemas kemas ( tak siap punn ) asyik online je . haha , around 12 lebeh . ayah balik , cakap nak lunch sama sama . so , siap lah cepat cepat . dengan rambut basah , make up then terus keluar rumah :p kata ayah nak meeting pukul 3 petang dekat pwtc . oh okay lah . then lunchhhh , makan makan , terus gerak pergi pwtc . ayah tinggalkan saya dengan sis saya dekat sana , apa lagi . call orang ajak lepak . haha , but before that , kiteorang menyemak dekat hotel ini lah



yahh , tempat kita kerja kan dilaa ? tanya pasal gaji takut kena burn . gila sia sia nanti -,- then saya call apis tanya dia dekat mana . then dia cakap dia dekat rumah . tanya saya dimana , cakap lah dekat hotel . then dia terus ajak jumpa . soo , lepak je lah . then call aliff , ajak lepak skali . dah cakap lepak dengan apis . dia pun yaa je lah . then sampai dekat kedai makan tu , dia duduk meja blakang dengan kawan dia . then buat bodoh , then gerak -,- macam budak budak pun ade . geram sangat saya dibuatnya . kan dah kene marah dengan saya kan aliff ? grr . then after marah dia , terus lepak dengan apis . kesian pula :) aliff dah gerak . bia lah dia . then apis nak manja manja pulakk -,- marah dia , dia marah balik . manja lah jugak kan ? haha :p pukul brape tah dia gerak dengan pak cik dia kot . haha , then kiteorang pun pergi balik dekat pwtc carik ayah . tengah nak lintas jalan ada orang bawak lori nak ngorat , dia suit suit . haha , okay saya tahu awak sayang saya kan ? :p perasan je saya ni kan ? haha , thennn . jumpa ayah dengan sorang antie ni . cakap kenal kiteorang sejak kecil . surely tak kenal awak lah antie , lama dah kan ? maaf lah . he . then pergi dekat sini pulaaa ,
haha , yahh di tempat yang dikira baru lah jugak :) banyak gila dress yang pretty pretty . rugi tak bawak duit -,- cerita dekat afiq zawani pasal lepak sana kejap sebelum amek mama . then gelak gelak semua . tgk ada petstore . comel gila dia punya turtle dengan rabbit =3 nak curi boleh ? haha . ronda ronda konon nak cari barang perhiasan diri <3 tapi tak ada yang berkenan . then ayah call cakap nak amek mak dahh , so we gerak terus dekat mana we left ayah tadi . then beli waffle dengan ice-cream . wahhh , sangat sedappp . nak lagi boleh ? :) haha ,then amek mak . kita terus pergi sini pulaaa 
okay , makan dekat sini . walaweyyyy , terasa nikmatnya . alhamdulillah kenyang walau makan sedikit :) haha . habis makann . apa lagi . balik lahh <3 sampai rumah around 8 lebeh . ingat nak pass guitar dekat mamat ni . tapi hujan . ape kan dayaaa , tuhan sayang saya lebih kan ? dia tahu saya tak nak jumpa si dia :') thank you ALLAH . okay mandi mandi , dah siap mandi . text afiq sayang :) then online fb and bloggie . post lah macam macam ni :) okay sudah lahh . sini je pun . tak banyak :) byebye<3



Thanks to you guys kerana teman saya pada birthday saya


Afiq Zawani

Apis

Nur Adilla

Pak cik Efan

Aliff -,-

Cherry

Nik mahdi

Soon Siyin

Qeyla

Mother sayang

Bapak

xoxo sofea