CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

Birthday



Hey awakkk :) nampak cake ni ? cantik kan ? haha . cake ini saya punyaa ! ( i'd wish ) terima kasih Mr . GOOGLE kerana memberi cake yang secomel ini . awww :D terharu saya tau ? haha okey lebeh-lebeh pulak saya ni =.= awakkk , nak tau apa kehendak saya sebelum birthday saya disambut ? okaylah saya bagitau yahh ? banyakk tau sampai saya buat list :)


Ehem ehemm

1 . Saya tunggu jam dua belas tengah malam nak tgk sape wish dulu ( Aliff Edzuddin yang 1st )
    2 . Saya berharap SI DIA wish jugak even dah lama berpisah ( tapi tak )

    3 . Saya nak hadiahhh <3
      4 . Saya nak kawan saya sentiasa ingat dekat saya dah tahu saya sayanggg mereka <3

      5 . Saya nak sambut harijadi saya dengan family dan dan kawan saya <3

      6 . Saya nak shopping 

      7 . Saya nak camera DSLR

      8 . Saya nak result yang cemerlangg

      9 . Saya nak senyum dekat orang yang saya sayang

      10 . Saya nak lepak dengan bestie saya ( Bujie and Qeyla )

      11 . Saya nak jumpa dengan Afiq zawani <3

       Itu saja ape yang saya nak <3

      Haaa , banyak kan ? :p haha , nak tahu cerita malam birthday saya ? okay lah . tengah tunggu jam 12 am , tak nafikan perasaan yang berdebar-debar ini lah :] antie saya dekat rumah , pukul 12 lebeh dia balik . then dia keluar tak cakap pape , lupe lah tuu =.= soo , saya pun buat lah bunyi ' ehem ehemm ' then kakak saya pulaa menyebok . ' ehemm ehem ' jugak . then baru nak cakap happy birthday saraa . saya pun apa lagi ? tersengeh macam orang gila lah . haha . then check fb sayaa , ada 2 notifications dari soon siyin and aliff edzuddin . korang tau lah kan ape dorang cakap ? hee . after that , ramai lah yang cakap -HAPPY BIRTHDAYY- dekat saya . awww , terharuu lahh <3<3 tapi , malam birthday saya , nak kene off phone pasal ayah suruh =.= kesian pula dekat kawan tersayanggyang saya tu kann ? nak wish tak dapat send text dia :p pagi dapat lah tuu <3 habis orang cakap -welcome- saya pun edit lah blog saya bagi cantik sikit :) tapiiii , tak dapat pasal banyak masalah yang blog saya buat . geramm saya dibuatnya . bagi tau afiq zawani <3 then dia cakap ' tape lah bia i tolong ' awwww ;D dah bagi segala ape yang perlu dekat dia . then cakap good luck :) thanks dearr . okay malam tu dia off dulu :( tape lahh awak . saya paham :) then saya pula shut down lappy terus ZzZzz . haha paham kan ? lastlyy , thanks guys for making me happy again yahh ? i love you  



      Birthday is not all about presents , but the people whom celebrates with you 


      xoxo sofea