CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

Closed Account ?

Bolehkan ? Pasal saya dah malas nak update blog ni . Kalau rajin , saya update lah okay ? Buat sementara ni takda lagi dah Mister mister bagai ni . maleh nak pikir . semakkkk -_____-'' but but ada sorang ni haa , katanya sayang aku . Boleh percaya awak ? hmm , saya sebenarnya tak ada hati dah nak couple-couple ni . Penat sangat dah ni . Kalau awak sayang saya , awak tunggu saya boleh kan ? Takkan tak boleh :-) HIHI . Facebook masih digunakan tetapi jarang jarang dahh -___-'' exam nak dekat , buku pun saya tak pegang . saya rasa saya dah makin parah . bukan sakit luaran , tetapi dalaman :-) saya gah-kan diri saya untuk ke sekolah dan mendengar bebelan Cikgu V yang mengajar Add Math , dah boleh nampak kan tak masuk kepala saya kalau Dia yang mengajar ? HAHAHAHAHA . Maybe this is the last post or maybe not . Depends on my strength okay ? Hanya seorang jejaka yang tertulis namanya di hati saya yang tak seberapa ini :') nak tahu siapa ? Carik sendiri . Nak tengok gambar ? Tu haaa yang terpampang di sebelah post ni :-) HAHA . Okay Bye .

Ye , saya sayang awak :-)

xoxo sofea