CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

Working

Hey Kawan :)

HAHAHHAHAHAHAHA . Nak tau kenapa saya gelak ? bukan gila okayyy . Happy with my NEW life now :) Wanna know siapa yang buat saya macam ni ? haaaa , ada lagi LIST BARU ni haaa :D Ehemm , ehemmmmm 

1 . DZAHRA NABILA <3

2 . NUR ADILLA <3

3 . TAUFIK AKMAL <3

4 . NUR AQILA AMYRA <3

5 . ASRAFF <3

6 . SYAHIRAH HUSMAN <3

7 . MY BABY JEJE <3<3<3

8 . NIESYA JOHARI <3

9 . BUJIE <3

10 . IJAN <3

11 . QIRA <3

Okay dah cukup kan ? hahhahaha , sebelas orang je haa yang paling paling paling saya sayangggg . aww awwww :D they make me happy everytime when i'm with them ( accept qira ) dia tau buat saya bengang saja . hahhaha , but she's a double good friend :) kalau nak tau dorang ni macam mana , lepak sekali mehh :) hahaha , GOD , please don't take them away from me . They were always there when i need them . THANK YOU GOD :) Now my life is half perfect because i have my families and friends . Special boyfriend ? err . sorry -_____-'' buat masa ni tak nak :) nak focus dengan studies . But kalau takda orang sayang as a GF , bosan jugak kan ? haisshhhhhh . nanti nanti fikir :) snap snap bahhhhhh ! taufik ada camera baru :) CANON namanyaa . haa , ngam lah tu . acap ada NIKON , taufik ada CANON . boleh kerja kann ? hahaha , got to tell you guys jugak ni haaaa ! nak carik pengalaman kan ? so working with them . sikit sikit dulu ehh ? boleh kan ? ni haa :O RM 50 for a day untuk photoshoot . canon and nikon . mana awak nak ? hahahhaha . nanti saya ajar taufik and acap okay ? cehhhh , bajet je saya ni haa . hahhahaha , biar lah , nanti dorang boleh snap banyak banyak kan ? buat album ' BEAUTIFUL MEMORIES ' boleh kan ? haa . nanti lah saya buat okay ? hahah , nak snap banyak banyak lagi lagi dengan babies saya dekat atas ni haaa . every special moments dengan dorang :) awwwwwwww <3 <3 tak sabar dah nii . hahhaha , okay okay . korang tengok lah puas puas blog saya ni haa . gambar baru , post baru , hidup baru , semuaaaaa baruuuuuuuuuu . hahhaahha . Okay , Bye <3

xoxo sofea