CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

Year 2011

HEYYAHHHHHH ! 


It is hard to say goodbye to year 2010 right ? banyak kenangan saya bersama awakk , awak , dan awakkk kan ? haha . okay lah . year 2010 has the happiest and the worst day of the entire year . ( is this right ? ) haha . we forgive and forget . so , mintak maaf lah dekat semua orang if saya ada buat korang marah , pissed off or apa apa yang menyakitkan hati korang :) saya berazam tak nak buat macam tu dahh . he ;D then saya nak korang lupakan apa yang pernah saya buat dekat korang . etc , mengejek or buat something behind your back or buat apa apa lahh . ciss , banyak dosa saya dekat korang yahh ? haha d: ni haa nak buat ucapan sedikit kepada SI DIA . ehemmmm ehemm ,

Awakk , saya ucapkan selamat tahun baru .
hope awak bahagia bersama bidadari awak <3
maafkan saya if saya dah banyak buat awak
sakit hati , menipu , or apa apa lah yahh ? 
awak jaga bidadari awak tu baik baik (;
jangan pernah awak sakiti hati dia 
seperti mana awak sakiti hati saya . Dia
terlampau baik untuk awak . so , do appreciate dia yahh ?
make sure awak belajar untuk diri awak dan si dia :)
saya mengaku susah nak lupakan awak , 
tapi apakan daya . awak lebih menyayangi diri 
awak dari saya kan ? haha okay (':
so , farewell sayangg <3

so that's it for HIM . now sara , you ada azam baru kan ? haa , lets stick to it ! yang penting sekarang is study study studyyyy for your SPM in 2012 (; yahh , awak . saya dah ada buah hati . tapi tak tau dia suka saya ke tidak :] haha , baru cakap pasal study dah ada buah hati . gilaaaa :D sokeyy , sekali skala kan ? but jangan nak lebihkan sangat lah . haha . yah , malam new year saya lepak dengan sis , acap , syira and ibnu dekat tangga depan rumah saya . nak join ? tak bolehh d: haha . then on phone sony saya semata-mata nak mainkan lagu sementara menunggu pukul 12.00 am lah kan ? haha , saya dengan dila pun nyanyi sampai lebam :p acap cakap suara saya sedapp . betul ke ? haha , awww thanks acap ;D sakit tekak rasa after karaoke :p then acap pergi kedai bawah beli tropicana twisterr untuk semua :p thanks again . then ibnu bawak rendang dia masak sendiri . agak pedass lahh :p tapi sedap sedappp . hehe , then ayah keluar rumah suruh kiteorang masuk . alahhhh , lepak jap . haha :D around 11 50 p dah gerak lepak depan lift . wahhh , agak ramai -,- sokey . ehh , ada sangkar kucing lah . alahaii , pakcik tu punya daaaa d; then dah pukul 12 02 am . haishoooo takda lagi ni kenapaa ? lambatnyaaaa . haha . dekat tangan dah set nak tekan keypad nii . nak send dekat dorang dulu :P boombahhhwaaa ! haha . dah dengar fireworks dahh . wooo :O semua macam tuu . lawa lawa sangat :) haha , habis in ten minutes i think . then masuk rumahhh . salam salaman dengan dorang . then jerit HAPPY NEW YEAR SEMUAA ! wahh , semangat dah ni :) a new year to spend it well . haha , then masuk rumah . on lappy , snap sikit . cahhhh , this is the first picture untuk 2011 ni . haha :D


* wahh , sexy gitu :P

and yah , this is snapped by my father's lappy . guna wc lahh . haha :D so, thats all for today :) hope you guys enjoy yourself for this year :) yahh iloveyouu<3

xoxo sofea