CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

gojessss cupcake

Heyaaaa :)

Semalam lepak dekat THE CURVE pasal nak tgk wayang . Wayang pertama pukul sebelas . cerita ni haaa 


GULLIVER'S TRAVELS . sangat seronok :) then after wayang habis . makan dekat mcd . dah makan makan makan , saya dengan dila pergi BOARDERS . tengok tengok buku :) ni haa yang menarik perhatian sayaa 


 

* mana buku ni ?


* haa , dah jumpa pun .comel je :)


* I'm holding the book :)


* semua tipu belaka :p

haha okay lah , tu dekat boaders . ni haa dekat mcd :)


* bajet-bajet je. haha :)

pergi boarders balik , jumpa ni dekat cooking section . auwww comel-comel belaka :) faris call , then borak . sambil borak saya cakap ' waaaa comell nya :D ' dia pun perasan :p yang comel nya yang ni haaaaa


CUPYCAKESS <3







muahahaha , sangat comel kan kan ? bagi tau faris , dia cakap ' nanti masak untuk i yahh ? ' saya pun ' u beli brang , i masakkan . haha ' okay :) habis searching dekat boarders , mak call . suruh pergi dekat cinema . then jalan lahh . nyahh . dah sampai dah . jumpa mak :) okay beli popcorn and air lah :) * abang yang jaga counter tu comel lah . haha . gatal kan ? :p then masuk untuk wayang ni pulaa .


Yahh , cornicals of NARNIA <3

around 5 lebih dah habis :) but time wayang ni ayah pulak takda . dia pergi meeting lah katanya . then dah habis . tunggu dia dekat sana , alan dengan adam pergi main tona :) alahh tempat game tu . he , then saya dengan dila pergi lepak dekat luar tuu . nampak ice-cream shop . dila beli lah :) then ada budak budak nii . tiga orang :) saya pula duduk dekat sebelah tuu . tengok tengok ada apa dekat bawah :) yang dila pergi duduk sebelah escalator tuu sambil makan ice cream dia . back to the boys :) dua orang dah dekat escalator tu . lagi sorang kena tinggal satu floor dengan saya <3 then yang dua orang tu pergi tunjuk F*** dekat kawan dia yang lalu dekat blakang dila . then dila dengan budak tu ada eye-contact lah katanya . soo , dengan bangga nya dia pun pergi tunjuk F*** dekat budak laki tu ( perasan lah ni ) haha , nak tergelak pun ada :) then budak laki tu cakap lah ' aku tak tunjuk dekat kau la wehh . bapak perasan ' haha . gila betul :p nak gelak tak boleh :) kakak punya pasal kan ? haha . then dorang naik balik sama floor dengan saya . duduk dekat lah jugak . kira sebelah lah ni :p then bahan bahan cakap ' tu budak tak tau malu tuu ' haha :) then dorang suit suit , saya pandang then senyumm :) ohh , ayah dah sampai :) gerak lah . budak budak tu ikut dari blakang :) yahh , saya tau awak nak ngorat saya ( *prasan je lebih . haha :D ) oh okay , pergi tesco berdekatan . beli groceries . then balik lah :) masuk bilik dulu , tukar baju , masuk toilet . cuci muka :) then tidurrrrr . tak mandi pulak tu . haha :) okay tamat !

Kalau orang buat benda tak senonoh dekat kita , kita just senyum dan jalan . sampai dekat satu tempat yang jauh dari dorang . cakap poodahhh . haha :) orang macam tu tak layak dilayan <3<3



xoxo sofea