CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

Pinky promise me ?

Okay HELLO :)


18 Mei 2010 , is my day of me felt lonely . SUMPAH rasa macam takda orang dekat dalam hati kecil saya ni :') Okay here goes . Kawan ? dekat sekolah , dorang buzy dengan boyfriend dorang . nak dengar cerita saya ? memang tak akan dilayan lah kan -.-' sedih lah jugak , balik dari sekolah , ingat nak cerita dekat bestie , tapi sekarang pun dah macam takda bestie jugak :') sorang buzy dengan boyfriend dia , lagi sorang entah hilang kemana pun tak tau . Haishoo . Kesian lah jugak kan saya ni ? haha . Past few days pun rasa sunyi . macam takda kawan dah dekat dunia ni . All of them are GONE ! no where to be found :( then , budak comel ni haa lah yang jadi penyeri hidup . ye memang saya dah ada boyfriend . Tapi serious macam tak ada -.-' Dia pun satu , dah text semua , BUZY jugak . haihh . back to this guy . Boleh dikatakan EVERY NIGHT dia call saya , rinduu katanya :) awww . okay cerita dekat dia semua , then dia kata ' i ada kan b ' . Okay b , janji dengan i , you takkan hilang memanaa ehh ? takkan tinggalkan i okay ? waaaaaaaa :'D Hope so . Saya pernah cakap dekat dia ' kalau you buzy cemana b ? i tak nak nanti i pulak yang kena marah ' . Nak tau dia kata apa ? haaaa , dia kata ' i ada masa untuk you b , i takkan marah you . i promise . Anything kalau ada problem just text i kayy b ? ' ( something like that ) . Halamakkk , comel nya bila dia cakap macam tuu xD haa . lagi satu , B , you dah pinky promise tak nak buat kerja yang dulu tu kann ? kann b ? I ada bukti you pinky promise dengan i :) nak tengok b ? ni haa :p


PERJANJIAN AZRIE SHECKLER KEPADA SOFEA JAFFRY 

Kan comel tuu ? HIHI :D nak tau apa yang lagi comel ? saya letak nama dia ' HAMSTER ' dalam phone book saya pasal dia kata dia suka hamster . Teheee :D Okay last words from me to you azrie :)

B , Do keep your promises okay ? LOVE YOU THE MOST B 

Lots of love ,
Sara Sofea ♥