CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

Maafkan awak ? :')

Azrie Baby ♥


Hai dan assalammualikum , beberapa minit sebelum 13 haribulan Mei , mamt ni , nama dia azrie , tapi saya panggil dia B jugak sama seperti Ridhuan . Katanya , dia suka dekat saya . then nak buat relationship dekat FACEBOOK . Nak tau saya kata apa ? saya kata , saya tak ready untuk couple couple ni . Sorry b :/ bukan apa , saya takut . takut sangat . Malam tadi , dia buat saya menangis . Nak tau kenapa ? Dia call saya , then cakap macam nak tak nak . saya bertanya kenapa dengan dia dengan nada yang perlahan ? Dia kata dia okay . But still , cara dia cakap dengan saya , macam saya ada buat salah yang agak besar dekat dia . STILL , dia tak nak bagitau . Then , tetiba , air mata mengalir macam air hujan yang membasahi bumi . Cehhhwahhhhh . haha . Okay it's not that funny :/ saya text dia , cakap thanks buat saya menintiskan air mata saya . Setelah beberapa saat yang lalu , dia terus call saya . TIGA kali tau tank angkat . Kesian dia , dengan hati yang comel dan agak terasa ni , saya pun angkat lah call dia . pastu , menangis tak tentu . Gedik sangat dah ni . Haha . Okay dia pujuk saya dengan bertanyakan ' sayang , you kenapa ni ? ' Awwwwwwwww so sweet :'D okay cair sekejap , haha . Dia pujuk then dia mintak maaf . saya tanya untuk apa ? dia kata pasal dia dah buat saya menangis kerana dia . Okay B . you tak salah pun . I don't know what's wrong with me . After that , dia nak cakap something dekat saya , dia kata ' B , I sayang you ' Waaaaaaaaaaaaaa , lagi saya cair . Hahhh , ada pertanyaan di hati saya yang comel ini :') Antara dia dengan Ridhuan . Mana satu yang saya pilih ? Saya pun tak tau . berputar kepala saya dibuatnya . Haha . okay nantilah fikir . That's all for tonight .

B , Thanks pujuk i tadi :') I DO LOVE YOU TOO 

Lots of love ,
Sara Sofea ♥