CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

Bestfriend :D

Assalammualaikum :)

 Best friends ? What are these words ? HIHI . I'll tell you a secret :) There's a difference between a friend and a best friend :D These are my best friends <3


Atas ni , namanya BUJIE


Yang ni pulaa , BELLA

Yess , These peeps is what I called best friends :D Bujie , He's a great guy , even thought dia tak selalu lepak dengan saya , tapi bila saya lepak dengan dia , saya jadi tenang . Fahamkan maksud saya ni ? Hahh , yang Bella ni pulaa , duduk tingkat 4 , under one block . Sangat senang kalau nak jumpa . Tiap hari tengok muka dia pun tak muak tauuu . Ghahahah xD Okay , lepas ni nak cerita pasal Friends pulaa . Ada beza kan ? Hahh , japp jappppppppppp :D


Hahhh , nampak yang dah dibulatkan tu ? Tu kawan saja ramai , tapi tak bertegur sangat -____-'' Beza best friend dengan friend is that , BF tau problem's kita and bertegur sapa . Kalau friends dekat FB , add banyak banyak bagi account penuh then tak tau nama kawan dia apa pastu buat account number dua macam ni .


-____-'' It really sucks . Saya bukan nak burukkan siapa siapa di sini yea ? Juat nak bagi korang bukak mata besar besar :D Okay that's all . Night :)

Lots of love ,
Sara Sofea