CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

A sad and happy ending

Hellooooooooo (:

So , korang dah tau kan saya dengan nabil haziq dah putus ? pasal apa pun saya tak dapat nak detect -,-' okay , first dia nak kawan tapi tetap sayang macam couple lah . tapi dia kata pula suruh jauhkan diri dari dia , saya pun sedihh . and i have a message for you baby :')


Dear Nabil Haziq ,

Nabil , you jaga diri elok-elok yea ? and please don't play with other people's feelings . terutama perempuan . sakit rasanya nabil , thanks pernah hadir dalam hidup i walaupun sekejap . macam bus stop dah -___-' maaflah i dah tukar warna buku i tuu . Fav i pulak :)





okay . sudah sudah . so , its the end of us right ? i nak kawan tapi you yang tak nak . takpa i redha . i ngaku i masih sayang you until today . tapi i dah set dalam kepala i , ingat pesan you suruh jangan ganggu you lagi kan ? so sorry , please jangan kasar sangat dengan jeje . dia tu kecik lagi plus comel pulak tu . haha :D some of the guys are jerks right ? so , i suppose to live alone now right ? hahahaha :D tak sempat nak merasa tetiba ada budak ni datangg . saya panggil awak Mr . M boleh kan ? hahah .  korang sure kenal kan ? hahha :d dialah penyeri hidup saya for today and i hope for forever and everr . haaaa ! tengok tuu ! ayat dah macam tu tandanya mata dah rabak . hahaha , okay . text dengan gummyheart and sweetheart saya ni :P siapa lagi kan kalau bukan Siti Dzahra and Mr . M :] hahaha thaks to them , im a little cheerful person . hahha okay Good night <3



xoxo sofea