CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

Congratulation :')

Haishooo ,

Haa , korang kenal lagi kan abang nabil kita ni ? nak tau something ? sejak akhirnya title ' couple ' antara kita , saya dah tak betul . not as in crazy lahh , kira tak terurus gitu :) haha ( boleh gelak pulak saya ni ) . okayykayyy , petang tadi lepak dekat pool bersama SI DIA yang tersayangyangyanggg . siapa lagi lah kan ? Miss D . hahaha . boleh kan ? kesian mahdi , dah ajak karaoke , saya tak datang pula . yelahh . nak teman buah hati saya sorang ni . demam pulaa -___-'' back to the top . korang nak tau rahsia kecil hati saya ni ? haha . okay okay . Saya sayang Nabil Haziq lagi :') tapi dia dah ada girlfriend baru . kata nya tak nak kacau . tapi dah sayang , tak boleh nak buat apa kan ? mehh , saya tunjuk sikit muka dia yang comel momel tu haa kalau korang tak ingat




haaa , gemok kan dia ? hahah , marah nanti kalau diulang-ulang :p haha , tadi lepak dekat pool bayu dua . around six lebih , dia duduk dekat sebelah saya . ahh , mula mula memang tak nak pandang . tapi apa eh orang katakan tuuuu . haa  , ada aura suruh tengok muka dia dan senyum jugak . haha , ahh sudahhh . bukan sebab tak sayang tau ? :) haha . first time tengok dia marah lah tadi :( maaf lahh . bukan i tak sayang . dah you cakap macam tu . kan i dah cakap ' i ikut cakap buah hati i ' . so , i tak cari alasan kan baby ? sorry , i sayang you lagi . tapi you je yang tak tau kan ? haishoo -____-'' haa , you jaga lah girlfriend you baik baik okay ? jangan patahkan hati dia tauu ? kalau ada apa apa , bagitau i okay ? if you willing to share you problems lah . balik tadi saya cium dahi dia :') awww , rindu lah :D dah sampai rumah ni . text dia kejap . tengah main ping pong . alahh , power sangat dah ke ? hahaha . tapi dia cakap ehemm ehemmmm , hahahhahahah . you guys tak paham kan ? takpayah nak paham sangat :P dah dah nak offline . adik memekak macam monyet dapat pisang . thanks baby Nabil <3 alahaii lupa nak cakap terjumpa jeje lah tadi . sokeyy , byebye and i still love you baby <3


xoxo sofea