CLOSED ACCOUNT . HARAP MAKLUM :)
Loves me .

Buah Hati Saya

SORRY GUYS :')

The reason that i titled this post ' sorry ' is because Facebook saya tak akan dibuka and guys yang ada dalam handphone saya tu , saya tak akan layan unless classmate i and ada HAL yang URGENT sahaja okay ? teehee , saya buat macam ni pasal saya takut nanti SI DIA marah saya pasal ada account Facebook or whateverr . so , untuk mengelakkan bergaduh , saya stop Facebook-ing lah okay ? but im still on Blogging . dia kasi lah . nak tahu macam mana dia mintak couple dengan saya malam tuu ? *malam persekolahan pulak tu . hee . okay kita text macam ni :

S : ehh , i nak merajuk boleh ? 

N : takbolehh !

S : kenapa ? :'(

N : I sayangg you , i taknak you merajuk . i taknak mintak couple dekat you awalawal sebab i taknak jadi relation kita macam i dengan ex i . i tak nak kongkong you even i memang taknak bg you keluar dengan ex you . yeahh , i know im not your bf , i takda hak right ? yeahh sara , ireallyloveyou . 

S : aww :D how sweet of you . alah i tak kesah lah kena kongkong , i dah biasa :) lagi pun you future bf i kan ? so , ada hak lah :)

( a few minutes past )

N : sara , 

S :  yes ? you tak dapat text i ?

N : Will you be my special girlfriend ? 

S : id love too :) tapi satu syarat .

N : apa dia ? 

S : you kata nak mintak depan depan kan ? esok boleh :) teehee :D

N : boleh , tapi mintak dekat bayu tak romantik lah :)

S : habis bila ? :)

N : nanti kita hangg :)

S : okayyy . 

soo , korang nak kata apa . kata lah . yang penting bagi saya dah cukup comel :) haha . so , malam tu pukul 11 51 pm , 4 haribulan january andd esok his fathers birthday . hati saya dah jadi milik Nabil Haziq <3 awwww :D iloveyousomuchhh babyyy <3<3 you tinggalkan i , mainkan perasaan i . i tak nak kawan dengan you and i taknak jumpa you lagi tau tau ? teheee :D


Yahh awak , saya dah ada buah hati :) , namanya NABIL HAZIQ <3


xoxo sofea